Just another WordPress.com site

Badnji dan je. Tek za par dana cu objavit post da vam prinesem i ostale dozivljaje vezane uz jedan komercijalizirani holidej cije se cestitanje siluje od 01.12.
Iskreno ne znan odakle bi pocela. Preserans? Jel to prava ric? Brr. Znan da je i u Hrv sve otislo kvragu i da je mojim vrsnjacima (velikoj vecini koliko vidim na fejsu) glavno dobro se oblokat na badnju vecer. Jedva san se suzdrzala ne komentirat debilne statuse o tome kako su vec pijani a badnja vecer tek pocela i td. Normalno ne pije se vino pokraj badnjaka nego se u minjacima trlja o muske po kaficu da im plate pice. E pa na dobro vam dosla badnja vecer!
Ja san svake godine odkad san bila dite isla na selo kod dida i babe i prvo bi svratila kod dida na komin di je lozija badnjake i rekla mu: “Na dobro ti dosla badnja vecer”. Nekad bi popila malo vina i isla u kucu kod babe s kojom bi pripremila tuku koja ce se sutra pec. To je bila posebna ceremonija sa zacinima i vocem, i sad osjecan miris narance koja mi prska u oci dok je baba cidi po tuci. Onda bi pripremala listove kiselog kupusa (i malo usput jela) dok bi ona motala sarme, ja bi isto kadkad probala ali moje bi se odma odmotale i pukle iako bi radila isto sta i baba. Ajde, bar san mislila da radin sta i ona.
Zatim bi sljedija blagoslov kuca sa unaprid pripremljenom Sv.vodom i grancicon bora. Naravno, svake godine bi mi baba ponovila redosljed u smijeru kazaljke na satu. Stara, novija, komin (uz napomenu da dobro škropnem po didu:) pa kuca u kojoj se zivi. Ostatak vode proliti za biljku koju imamo vec 100 godina a granicu ubacit u šporet.
Ona i did bi mi ocigledno umorni rekli da ce cekat samnom dok krenem na polnocku a ja bi ih lipo poslala lec i rodjaci bi dosli kod mene pravit mi drustvo, gledali bi filmove i jeli smoki jel smo postili 🙂
Na polnocku se krecalo sat vrimena ranije (iako je Crkva 150 metara od kuce) kako bi uvatili misto u zadnjim klupama di od pamtivjeka side moji prezimenjaci, ocito smo uvik bili buntovnici, nisam ja kriva, to mi je u genima. Na samom ulazu u oci bi upa ogromni bor kojemu su se svi divili samo sam se ja od srca smijala. Svake godine bi bija oko 5 metara visok i nema te boje na kugli zemaljskoj koju nisi moga nac na kuglicama. Niđe veze, reklo bi se. Donje grane su bile gusto okicene, zlatne trake ko da si
ih drito iz kutije istresa na bor. Cak se moglo nac kartonske krugove na kojima pise coca cola, dok su gornje 2/3 bile dosta slabije okicene jer je pop ocito s poda nabaciva lampice i trake raznih boja koje su beživotno visile na tužnom boru.
Upravo sam izbrisala dio koji je sljedija iza ovoga jer znam da bi vecina krivo shvatila, zapravo svi bi krivo shvatili. Samo ljudi koji su svake godine u zadnjim klupama bi me razumili i smijali se. Sorry.
Ode je Misa malo drugacija nego sta sam navikla, sviraju se tamburice i gitare, pivaju se skoro iste pisme, neke sam cula prvi put u zivotu i misa je bila u 10h, zavrsila u 11 i po i nisam tila nikome cestitat Bozic unaprid ka sta je vecina radila.
Na Bozic sam visila na telefonu j izmedju ostalih zvala san rodjake iz zadnjih klupa s MOJE mise i zena od 60 godina mi rekla da se primjetilo da me nije bilo, da nije bilo ko inace. Kuku lele, tu cu stat.
Na Bozic smo ujutro pootvarali poklone. Mala kumica od 3 god je dobila toliko poklona da se nije vidilo pola velikog bora koliko su bili naslagani a nakon 2 minute nije znala 80% od svega sta je dobila.
Ode se pokloni stavljaju cin se stavi bor, tako da nema onog dozivljaja da na badnjak nema nista a na Bozic se stvori. I to mi je malo tuzno al tako se ode radi. Ja preferiran starinski nacin.
Poslje smo imali rucak sa rodjacima i pricali smo dugo u noc, u zimsku Bozicnu noc…
Happy holidays! Ni slucajno spomenit Merry Christmas u Kanadi, big no, no. Sta vise manjina ima to se vise ko s ciron na guzici prema njima odnose. Ja san svakome rekla Sritan Bozic, meni nisu holidejs jer san radila ko pas, meni je Bozic. Jedite, pijte i budite veseli. To je smisao Bozica ode.
Svi su tili bili Božić ali smo snig dobili s dva dana zakasnjenja. 27. ujutro san imala sta vidit. Snig, snig i jos sniga a triban na posa. Nista, uzela lopatu i ajmo mala moja, nabacalo ga oko auta do kolina. Ulica bila, nista ocisceno. Kopaj, kopaj, jedno 15-20 minuta samo po metra iza auta da iden u rikverc i metar i po tunela za izac na cestu. skinila nako lopatom s auta po metra s portapaka, procistila da se vidi registracija i uru prije krenila na posa. Snig je bija ko puder, lagan, leprsa kad ga itas lopatom al i dalje nisam bila impresionirana.
Poslje san saznala da mi je rodica zapela na ulici i gledala me kako cistim al me nije zvala jer je vidila da iman i svog posla pa su je susjedi otkopavali. Ja san dobro gazila s auticem, mislila san da ce se klizat ko ludo al nije, kad san izasla iz nase ulice poslje je bilo ocisceno i laganini. Prva voznja prosla bolje od ocekivanog. Kraj Starbaksa je bilo toliko neociscenog sniga al san se odlucila probit po kavu posto poto, nije bilo zive duse na parkingu ni unutra, vidi se ko je pravi ovisnk a ko samo nosa važeve da ljudi vide da se ima za starbaks.

Sljedeci dan je bija boxing day. To je ode praznik i dan kada su veliki popusti na sve zivo. Ako ste kad vidili na tv-u kako se u americi ljudi tuku po ducanima na black friday, to je ode boxing day (ne boksaju se, dapace nisan vidila da su toliko ludi ko u americi).
Nista me nije zanimalo sta se tice shopinga pa san se namjeravala naspavat taj dan ali brat je dobija ideju da oce play station tricu pa se sestra lipo nakon sta je legla iza 2 koliko se sican, digla u 5 i isla s rodjacima do ducana di se prodaje elektronika i takve gluposti. Dosli smo tamo malo prije 6 uri kad se otvaraju. Imali smo sta vidit. Kolona ljudi, neki pokriveni dekama side na stolican i oko njih hrana i boce, znaci cak su nocili tu, i ta kolona se vijugala skro oko velike zgrade i zavrsavala na ulici. Od nas troje jedan je isa cekat red a dvoje nas se grijalo u autu i odlucili smo ic u drugi ducan priko puta di je bila puno manja guzva i taman su otvorili vrata kad smo dosli. Skupila san ps3 (za vise nego duplo manju cijenu nego u hrv) i aj ca. Oni kupili neke stvari na isto super snizenju i kuci pivajuci.
Evo opet pisem za staru godinu. Sve po starom. Taman sam na poslu i pokusavan se ni ne mrdat u ovoj fotelji da se baba u susjednoj sobi ne probudi a luda cista uletila i vice OOO JOS SPAVA. Neka pajki sta duze, nije mi se lako koncentrirat ni na blog ni na igricu kad je budna i raspali tv 🙂
Danas san odlucila ic kupit one Crest trake za izbiljivanje zubiju. Koliko kave locen (u hrv bi je vecinom popila kroz kratko vrime) a kako su ode kanistri iz kojih se pije, traje mi cili dan i jos na kraju pola prolijen. Isprobala san dosta kava po ovim ducanicima ode (posto smo u Kanadi, nikad ne znas kad ce te kogod prijavit, haha pa cu izmjenit imena (McDerps-obicna gorka ko pas bez obzira stavis li cukra ili pak slaga u nju, poslje mi se drob uzkukulja, cuje se 20 metara, njihov ekspreso srednja zalost, malo manje boli drob al nije to to), Tim Faking Mortons u pi*** mile matere, da san na smrtnoj postelji i da ce me najmanja salica njiove kave spasit ne bi je od gada uspila popit. A kanadjani ludi za njon, nosaju one važe od litra i loču a meni se zeludac okrice, djaba stavi u nju sta os pari se da si stavija zlicu kave u sporku carapu i namaka u vrucoj vodi. Puj! Isto tako imaju po centrima razne po meni imitacije ovih poznatijih brendova, probala sam ih nekoliko i jedva cekala doma doc da iden na zahod. Neki dan me zamantalo dok san bila u centru i kupila kavu, napravila guc i ostavila je na kanti za smece. Uzas. I sad dolazimo do mog najdrazeg STARBAKSA! Glupi kanadjani pi*de kako je starbaks skup i da zato idu u Timija. Wtf? Obicna kava je iste cijene, mozes sa strane isto ko u timija sam nalivat mliko (par vrsta), vrhnje, secera i pozdarija par vrsta i ne vidin u cemu je problem. Je starbaks ima i specijalne kave koje ja nazivan kolačima. Unutra udrobe toliko slatkisa, bombona, slaga, karamele, sirupa da je mos ist zlicon. E za tu srednje velicine casetinu ces isprsit jedno 5-6 doll. Probala sam i tih nekoliko i kuku lele, sami cukar, nikad nisan popila vise od 3 guca. A ode ljudi lizu case ili kako mi je jedan reka jos bi cukra doda unutra za njegov gust. Covjece osjecas kako ti se skupljaju naslage na krvnim zilama dok to pijes.
Ja skoro svako jutro idem kod mojih cura u isti ducan i one cim me vide ulivaju. Probala sam i par vrsta obicnih kava i ekspreso u Sarbaksu i jedino mi pase naravno dupli ekspreso, bez cukra, sa malo slaga, onda dark roast kava di osjecas dim u svakom gucu i bozicni mix koji nisam usplila odgonetnit al ima neki super okus, cak i najbolji od svih. Ove ostale manje przene kave mi tesko padaju na zeludac, srami se starbaks 😉
Uglavnom kako su sve smjene naucile sta pijem kad san prije Bozica narucivala taj Christmas blend na kraju bi opet dobila svoju standardnu jer opce ne slusaju sta narucujen. Najbolje je bilo kad san dosla kupit gift kard a ona odma uvatila za casu da ce nalit ja njoj ne, ne, daj mi karticu, skoro se poce svadjat samnom zasto necu maj regular uzet 😀 reče joj bila san u prvoj smjeni vec, haha.
I tako nakon svih tih kavurina vidin da su mi zubi prominili boju. Jos koristin pastu sta pomaze bjeljenju al nista od toga. Jucer san vidila da su ljudi poharali police sa tim trakama za izbjeljivanje i mislim se mogla bi i ja kupit, kad san vidila da su po 45 doll malo sam se oladila i produzila al kad bolje promislin otra to danas kupit, potrosin 50 doll na sranja svakako pa mogu i za sebe ovo uzet. Inace san mislila da iman dobre zube dok san bila u Hrv jer budimo realni ima ljudi i to mladih sa grobljen u ustima, sa onin malin spicastin, nikad opranin zubima, momaka bez zubi i td. Tek kad san dosla ode di ocito ljudi vode racuna o zubima, ciste,
izbiljuju i td. skuzila san da iman ispodprosjecne zube, bar sta se boje tiče. Uvik odam u spuzva bob majicama pa nek se bar zubi slazu s majicon 😉
Ajde malo pretjerujem naravno al dobro. Ode crnci i koliko san za sad vidila filipinci imaju super bile velike zubetine koje bas upadaju u oci. Da se dotaknen crnaca, uvik sam bila misljenja da se rase ne bi tribale medjusobno mišat jer ce za 300 godina zemlja bit puna mulata sa kosim ocima. Nemam nista protiv toga al ono kad promislim dugorocno lipse mi je da se svako drzi svoga. E sad, totalno razumin bile cure koje se zaljube u crnca (nisam ja). Ode su muskarci u prosijeku visoki 175cm. Ne zajebajen se. Ne racunan one kojima su roditelji hrvati, oni su zer’cu viši. To je uzas, svi mali, mrsavi u rabatinkan u koje ne bi moga stat nijedan prvasic iz Splita, sa frizurican nekin pederskin ili su zapravo pederi, neki pustaju bradu, ili pak imaju pirsinge i tetovaze svuda, ili su narancasti skroz, ili NABIJU KAPETINE NA GLAVU ILI CAK SILTERICU PA PRIKO KAPULJACU OD MAJICE. Nemos mu oci vidit da legnes na pod…
I sta kad mi hrvatice ćapimo hrvate, ostaju crnci, koji su vecinom visoki, misicavi, sa lipin zubima i da, sad bi se jedan prijatelj nadoveza sta joj crnci imaju al ne bi znala potvrdit ni demantirat njegovu teoriju 🙂

Sta je sa ovin ljudima? Sad san pricala sa jednom cistacicom i pita me radin li jos u drugom domu, a nikad nisan s njom pricala da tamo radin. Pas mater, mozda i ona radi u onom drugom pa je nisan skuzila. Nakon par koraka dodje druga, neka ko sefica ili sestra neman pojma, smotana ko sajla i zaustavi me, cekaj ja tebe znam, davno si radila ode. mamu ti tvoju radin ode stalno, smantana ona ko i ja. Ali ček, nije to ni pocetak price. Pisala sam vec prije kako se sve kineskinje zovu Kim jer di god se okrenem svaka je Kim i naravno sve izgledaju isto, ista frizura, isto se smiju, isti naglasak…
Ok…
Vec 9 miseci radim u 2 doma (po 2-3x tjedno u svakom) i stalno vidjam pomocnice KIM. Super ja i s jednom i drugom, uvik stanemo popricat, di si, kako si ka i svi u Kanadi. I tako san nedavno stala s Kim u jednom domu popricat o zeni za koju radim, objasnjavala mi ona 10 minuta na losem engleskom i ja ok, ok, hvala ti. Za par dana sritnen drugu Kim u drugom domu i pricamo i kaze ona meni: Jesi ti tribala neki dan doc kod one DRUGE BABE U DRUGOM DOMU? Neko se nije pojavija, bila je ludnica, satrala me…
WTF? WTF? WTF????????????
Kim i Kim su ista osoba koja kao i ja rade u oba doma? Nemoj me zajebavat?! Prvo san zinila jer san se osjetila ko Mojisije koji je rastvorija more i sad napokon vidin na drugu stranu. Molim? Sta? Ovaj… Nije bila moja smjena. A u glavi mi milijon glasova viče: GLUPAČO, GLUPAČO!
Faaak! U jednom domu je obucena u bijelu kosulju sa name tagom “KIM”, fine crne gace i crne cipele, a u drugom je u bijeloj sirokoj uniformi i bilin patikama. Nije ni cudo sta je nisan skuzila. Jedva san izdrzala do kraja razgovora i cerila se cilin hodnikom okruzenim kamerama, ako je iko gleda u ekran mislija je evo je poludila totalno. Kuku lele. Benti Kimove i iste face. Zato san se sad pripala i ebo mater evo san se pisuci sitila da je ova cistacica s kojom sam sad pricala isto cistacica i u drugom domu. Je! Samo ode nosi oker uniformu a tamo modro-sivu na rige. Bog te vidija. Eto dobro je da nisan nista rekla. Vise je vidjan u ovom domu al radi i u onom, i nije kineskinja. Ebiga kad san dobra samo sa nekima. Jedna mi sve traceve prinese, kolka je kome placa, sve ona zna. Nju ne bi zaminila sigurno, haha.
Baba jos pajki, proslo ura i 20 odkad san dosla. Probudila san je maloprije oce se li dizat, zvala san sestru da donese ljekove pa me sramota da zena dodje a ova krmi. Baba rekla dobro jutro i nastavila kunjat. Ko puska. Spavaj mi spavaj bakice ti, spavaj mi spavaj do rucka najmanje… 😀

Leave a comment

Tag Cloud