Just another WordPress.com site

Keep calm and just take it!

U naslovu sam uz keep calm spojila izreku iz super, odlicne, najbolje serije Dexter di je jedan ludjak snimija cd i govorija: Zelis novi posa? Just take it! Zelis ovo? Just take it! Zelis ono? Just take it!
Bit je da ne pi*dis okolo o necemu nego samo zgrabis. Da, JUST TAKE IT!
Ja sam cekala i docekala. Nasla sam
nacin na koji cu ostat u Kanadi, radit, uzivat, kupat se u bazenu isprid kuce i ispijat mango smoothije, cak cu kupit one kisobrancice za stavit u casu jer kad je bal, nek je maskembal 😀
Pisat cu poslje kako mi je i sta radim, jos nisam sve realizirala al napisat cu par stvari da vi u silovanoj nasoj crknete od ljubomore 😉
Radit cu u prosijeku 6 sati na dan (uznojit se necu, jedino ako cu se sunat u bekjardu:), 5 dana u tjednu, svi praznici i vecina lita slobodna. Placa ko u Milanovica, stan i hrana besplatni. Bazen isprid kuce okruzen zelenilom tako da se mogu i gola kupat nece se niko pripast, haha.
Posa je da napomenem legalan i pruzit ce mi priliku za dobit papire za stalno. Za mi je sta cu morat ostavit babu s kojom radim od pocetka, koju sam upoznala nepokretnu u krevetu a sada oda, trce skoro hodnicima, penje se uzaskale… Skoro pocela plakat kad san joj rekla da cu ic ca, odma rekla da nece ni ona vise stat u domu. Sta cu, dolazit cu u posjete, i tako cu imat fleksibilno radno vrime pa mogu di me volja. Odlucila san i volontirat u onoj super ustanovi za dicu s posebnim potrebama samo jos moram pokusat natirat sefice da mi dopuste da radim nesto a ne samo lezim s dicom u ljuljackama jer volonteri ne smiju nista dizat, potezat i td. Ma ne bi ja smila bi sad pola stvari radit al sestre su mi rekle da su komodne kad ja aspiriran, spajan G-tube i td. a zene koje rade tamo po par godina jos nemaju dopustenje za to radit 😉
Eee sad najveca baza koja mi se dogodila neki dan. Nas 8 zenskih + 4 volontera brinemo za 10 dice. Sredili ih i sad triba napravit marendu za 2 koji jedu oralno. Vidin ja uznemirile se one, (neke su mojih godina a neke oko 30-35) i dosla jedna i drzi fige i pita me: “Snalazis li se ti u kuzini”? Ja rekla da jesan a ona pocela skakat i vikat: “IMAMO KUVARICU U KUCI, YES, YES”!
Ok, mislila san da triba punit bamije ko Šefika Izetu, u sta se sad uvali a znan da dica vecinoj jedu sve smrznuto i onda samo zgrijano. Pitan sta triba za marendu radit a ova se misli, mislila sam im kajganu al to je tesko, ne znan znas li to, mozemo ih zobenu kasu zgrijat. Ja rekla da znan kajganu, oslobodi Boze, mislimo li na istu stvar, izbacena jaja pofrigana na tavi? Kaze ona da je, da je super sta znan to. Ok… Izvadin jaja i cilo vrime mislin da me sprdaju mozda, da ne vole kuvat pa sad nasle budalu koja ce 3 puta napravit obrok, al briga me za dvoje dice nesto skuvat, vele cu li se namucit. Sve cekan kad ce mi doc rec da se sprdaju i ižbatin ta svijetlo zuta GMO jaja, stavin trun soli, malo mlika i ispecen. Eto ti njih pomalo, mmm sta lipo mirise, vidi kako su flafi (a bas su bila dobra, ko pjena, nisu mi nikad tako dobro ispala) i dica pokusala ko velika. Svi govore ooo moramo smislit sta cemo za rucak, moramo iskoristit kuvaricu, kad opet radis i sl.
Priblizilo se vrime rucka a 2 mi motiraju rukom prema ustima ocu li napravit sta. Ok, dio dice u bazenu, neka se igraju na snigu i pitan sta cemo a one hmm, hmm, imamo zamrznute juve u kesi, vec su to stavile u vodu da se odledi i ako znan napravit grild čiz (2 fete tosta izmedju kojih se stavi feta onog sira di svaka feta dodje posebno zapakirana, namazes masla na jednu stranu i pofrigas na suvoj tavi pazeci samo da ne izgori). Woow rucka! Eto ti ih opet kad je to zamirisalo, mmm, jedna se vrtila oko pijata jer san napravila za jedno dite ekstra koje je tribalo doc al je kasnilo da bi na kraju coknila malo, nije mogla izdrzat a niko nikada ne jede s dicom. Apsolutno ako osane viska baca se, to je nepisano pravilo. Cak postoji hrana u kredenci koju su stavili za osoblje i tu je kasa i cjenik i kad sta uzmes ubacis novce. To je tek neki dan osmisljeno pa su 2 sestre od uzbudjenja potrosile sve sitne kupujuci u kredenci 🙂
Za veceru san zgrijala vec gotovu piletinu u tocu i skuvala rizu. Eto ti ih opet kako znan kuvat. I pitala ih pa cek kako vi zivite? A jedna da kupuje gotovu hranu i samo stavlja u mikrovalnu, druga jede iz konzervi i sendvice a treca kaze kako zivi sa momkom i njegovom materom koja sve kuva. Ajde dodjite sebi mislin se. Poslje kad smo pisale u primopredaju ova velikin slovima napisala da smo dobili kuvaricu i moje ime. I tako sam ja koja je par puta ljude otrovala, neki su imali proljeve, neki se usrali u gace na poslu, trecima je bila muka i da ne nabrajam dalje, postala cijenjena kuvarica. Cujes, neka je to isto ko bit najpametniji medju budalama al bolje i prva u selu… 😉
Jos jedna dobra stvar tamo je da na zidu imaju plasticni okviri u koje se stavljaju slike s imenom radnika koji trenutno rade tako da ako kome zaboravis ime samo vidis kako se ko zove a i dica mogu pokazat na sliku ako sta tribaju. Navalili da se slikam nakon sta san se priznojila kupajuci dicu, cila rumena u licu i rekla san da necu pa je jedna nacrtala moju sliku i napisala ime i onda smo cekali da dodje mali koji ubik gleda slike… Hahahahaha, uznemirija se cili kad je vidija moju i pokazuje i gleda okolo a ja stala kraj slike i pokazala da san to ja a on crka od smija. Nema sanse da se slikan, odsad samo tu sliku stavljan u okvir, haha.
Iako fak, sad cu bit volonter, oni ne stavljaju sliku al valjda ce za mene napravit iznimku 🙂
I tako sve u svemu, polako se stvari odvijaju, napredujem i jos nisan navikla na taj osjecaj jer sam u Hrvatskoj samo radila da nesto postignen a na kraju isti djava, budi dobar izij govno, zavrsi skolu nece ti je prizna na poslu. Dodje mi muka kad cujen price iz bolnice, bidne sestre sta su zavrsile visu drljace ko srednje, glavnima vode sve papire za sta glavna dobiva placu i onda im kao dopuste da obuku modru uniformu a dobivaju placu srednje sestre.
Ko prvo ne mogu se zamislit da radin u hrv bolnici, drugo nosila bi uniformu za koju priman placu i radila bi iskljucivo posa za koji sam placena. Glavna triba uslugu s papirima, nema problema, promini pelene onim nepokretnima i sredim ti papire, nije greda. Ne bi ni trepnila za sta nisan placena. Sa djubradi moras bit djubre i to je jedini osjecaj koji se u meni budi kad san u hrv, pokazat malo divlju stranu da te ljudi ne bi iskoristili. Ode jednostavno opusteno radim ono sta me cini sritnom i vidim da svi oko mene koji su vezani za medicinu stvarno vole svoj posa ili nazovimo ga poziv. Sudjeluju u humanitarnim akcijama, rade i vise nego bi tribali, pauze koriste da se maze s dicom na podu… Ode ako ti se ne svidja profesija u kojoj si ides dalje, skolujes se za nesto drugo dok ne nadjes ono s cin si sritan i zadovoljan.
Uvik mi je bilo zanimljivo pitat kolegice u hrv da sad ponovo imaju 14 god i da tribaju upisat srednju skolu bi li izabrale medicisnku i sve odgovore mogu svrstat u dvi grupe, direktne negacije i okolisanje oko negativnog odgovora. Recenice tipa: nema sanse, nisan luda, isla bi za radit u uredu i td do onih: pa ne znan bas, vjerovatno bi dobro promislila zelin li minjat guzice cili zivot i sl. Ja iskreno kazen da bi sve ponovila, svaku odluku koju san donila u zivotu bi ponovila, svaku sekundu, pa cak i neke stvari sta na kraju nisu ispale kako triba bi ponovila jer su me naucile necemu a i to je pozitivno. Najdraze mi je kad neko zasere pa kaze: “Eh da mogu vratit vrime sve bi drugacije”. Meni to nista ne znaci, nije to nikakva isprika nego mi samo pokazuje koliki si kreten jer ne zivis u stvarnosti, isto kao kad vidim ljude sta nose one plasticne narukvnice za bolju ravnotezu. Ma da imas 8 fakulteta za mene si kreten.
Pristala san ovo pisat jer mi se ispraznija mob na poslu. Ukljucila ga al nista se ne dogadja, otisa punjac. Ajde dobro, odem do recepcije da mi cura stavi punit priko kompa jer ima isti mob. Punila san vec prije kod nje a i dobre smo tako da znan da nije bezobrazna. Isla ona doma a dosla radit jedna bezveznjakusa hrvatica sta je studirala u Beogradu. Svaki put mi se javi priko neke stvari i to na losem engleskom s naglaskom ko debela ruskinja Inga sta uvik glumi maserku u filmovima. Tako i danas prolazi kraj mene ma da bi ric rekla, ja joj gledan da joj se javin a ona glavu u pod. Dosla za njom na recepciju i kazen da mi da mobitel a ona ga izvuce ispod pulta cilog vruceg i masnog uz rici: “Ahh, ovo je tvoj”. Vidin da jide perece i mislin se mogla si obrisat masne rucetine. Zahvalin se i oden. Proban ga upalit, iman sta vidit, mob upaljen. Kuja ga je cackala masnin papcima i upalila ga, a za to stvarno tribas bit djubre nemilo. Za upalit iphone triba pritisnit botun koji je sakriven u masci i slide na ekranu. Znaci nije bilo slucajno, mamu ti hrvatsku da ti mamicu bezobraznu. Pocela san se trest od bisa, mislin se di ces se sad svadjat tu, ode se sve zna, prijavljuje, znat ce cili dom, u drugu ruku sta san ostavljala mob na recepciji… Tako da san odlucila prigrist jezik i samo je mrko gledat kad god prodjen kraj nje. Svaki put je spustala glavu kad bi me vidila. Ocito je nasla one gole slike od neki dan 😀 (za smrtno ozbiljne citatelje, ne, neman golih slika na mob, samo spuzva boba).
Koja kucka, mob je naravno bija skoro prazan pa san isla u sestrinsku sobu, legla na pod ispod stola i ukljucila u njen komp dok me ona nagovarala da iden na recepciju razbit njusku hrvatici. Otisla san priko pola svita, pobigla od lopova da bi me ode jedna docekala. Poslje me opet pita : “Diđ ju si enibadi voking baj recepšn fiftin mints ago”? A ja ni pet ni sest nego na hrvatskom kako ne radin ja na recepciji pa da znan ko ulazi a ko izlazi al da sam vidila da je neki covik otisa u podrum (a to san rekla samo zato sta san cula da je priplasena pricala s jednom da je vidila na kameri nekoga u podrumu a da nije vidila da izlazi te kako je stra ic doli, ahahahahahaha). Ne znan jel poslje isla doli al nalila je kavu i cilu je isprolivala po stolu od zivaca i onda brisala i govorila: “Aj dont knov voc vrong vid mi”. Hah, znan ja, prpica te uvatila, milo za drago 🙂
A stas ima nas svakakvih. Bas gledan po fejsu ljude kako prestavljaju zivot kao odlican, skidaju slike s neta i stavljaju kako su putovali svitom i vidili ovo i ono a znam da nisu. Mozda je to posta trend a ja budala nista ne slikan a zapravo san se makla s mista Nije da me zanimaju turisticke atrakcije jer mi je to malo dosadno, ko sta mi je dosadno ljude vodat po Splitu i Starinama.
Brat mi namjerava doc ovo lito, malo u posjetu, svidja se i njemu ideja o zivotu u Kanadi pa cu se naodat po Nijagari i Torontu.
U %#€£¥ MATERINU!
Pisem lipo blog, izlezavan se doma i uzivam u, kako sam mislila slobodnom danu kad zvoni mobitel. Zove iz firme i pita me jesan li blizu? Ja pitan blizu cega? A ona pa blizu doma za dicu (udaljen 35-40km od kuce mi). Odgovorin joj da sutra radim nocnu smjenu a ne danas. Ma kakvi, kaze ona kako gleda raspored i da radin danas. Tribala pocet u 7 a vec 7 i kvarat. Kuku lele a ja cila nikakva, kosa masna, ne znan di mi je roba za posa, neman nista za ponit ist… Ne znan odakle bi pocela. Kazen joj da cu bit tamo za odprilike sat vrimena a normalno mi triba 45 min do tamo a jos se moran okupat i osusit kosu. I tako se razletan po kuci, naravno nigdi fena pa s drugog kata letin u podrum po drugi fen i vec san u autu 15 minuta nakon sta su me zvali. Picim ja, mjesecina prati. Kisa lije ko iz kabla, brisaci na najjace a nista ne vidin. Da san isla negdi u nepoznato sletila bi digdi s ceste nego sricom znan put. Nigdi nema osvjetljena, svugdi se radi cesta i iden u vukojebinu, zurin, noc, kisa, magla… I tako nagarin 100 di bi tribalo 60 al vozi dosta ljudi brzo tako da ne upadan bas policiji u oci. Sricon auto ide isprid mene pa samo motan di i on ide jer cestu ne vidin. Ne bi se zurila da ne znan kako druga cura koja je radila 12 sati mora ostat tamo sve dok ja ne dodjen. Svratin u tima hortonsa po pecivo, cisto da ne krepan od gladi cilu noc a na kasi, jebemu mater ko nije gluva, slipa i njema kineskinja. Narucin a ona me zatvorenih ociju toliko tiho pita nesto da neman pojma sta govori. Pitan je da ponovi a ona ponavlja moju narudzbu, ja kazem da, to je to, a ona se okrene prema pecivima i pita jel vaki jel naki, ja joj opet ponovim molin te to mi daj a ona gleda (zatvorenih ociju) prema meni i smjeska se al ne mice, ja je prekinen u meditaciji i pitan oce li to a ona se smije. Zamalo je dobila plesku priko pulta. Dosla druga i napravila mi a njoj rekla da naplati a ona “gleda” u oni ekran ki da ga nikad nije vidila. Mozda bi i vidila sta da oci otvoris sricu ti… Bulji li ga bulji al ima slike, nema tona. Dan joj 10 doll a ona ih drzi i ceka… Ja pitan u cemu je problem, ne kosta priko 10 doll a ona mi se smjeska. Gledan na kasu 4.10$ i kazen joj ako cekas 10 centi neman ih (uvik sitnis ostavljan doma jer me zivcira) a ona se klanja i smije, o majku ti tvoju uvatila san se smijat od muke jer na vakvu prodavacicu jos nisan naisla. Kad mi je napokon dala pare zahvalila san joj se i poklonila psujuci joj sve po spisku u sebi.
Dobro je bilo dok san picila po glavnoj cesti, vozin 100 a auta me pristuzu jer smo vec dosli u vukojebinu di nema nicega a kamo li policije, jos ja skrecem na manju cestu di nema apsolutno nista, uska cesta u srid sume. Cin san skrenila bila ne tolika magla i led na cesti da nisan vidila niti metar isprid sebe. Nista. Vozila san i prije po noci i magli al neusporedivo s ovim. Znam napamet da mi nakon prve uzbrdice dodju dvi velike okuke i onda samo sisan pravo uzbrdo nizbrdo do skretanja za dom. Iden tako poprilicnon brzinon jer i tako nista apsolutno ne vidin, gusta magla, niti misecine nema a jos prolazin kroz nazovimo ih bijele ledene oblake i u tom trenu mislin da san pukla negdi i evo me u raju jer je sve oko mene bilo. A cesta klizava, osjetin kako me zanosi, mislin se sta je ovo majko mila. Napokon doguran do skretanja za dom i tu slijedi makadam koji je zaledjen totalno, nosa mi auto livo desno i napokon dodjen do parkinga. Izadjen, napravin 3 koraka i prospen se na pod. Woooho. Prvi pad na snigu. Cudo nisan se prosula na guzicu nego samo kleknila jednon nogon u lokvetinu, dobro se izpsovala i mokrih gaca napokon dosla na posa 35 min od polaska (ukljucujuci kineskinju u tima hortonsa) a inace bez stajanja mi po idealnim uvjetima triba 45 min. Ne zelin ni razmisljat o tome. Zakasnila uru, dobro je.
Sa super ludom sestron radin. Sad malo filmovi, serije, igrice…

I jos nesto…
“A gde je pečat”?

😀

Leave a comment

Tag Cloud